sobota, 28 marca 2015

Kosmetyki | Moje kosmetyki.

Witam was wszystkich!

Od niedawna prowadzę bloga razem z Angelą - moją siostrą i od tego czasu będziemy wspólnie współpracować na blogu. 
Początki zawsze są najtrudniejsze, a właściwie to przywitania. Więc dlatego na początku się przedstawię:
Nazywam się Nicola, jestem bystrą, trzynastoletnią dziewczyną - marzycielką. Moimi pasjami jest fotografia, gotowanie oraz czytanie książek. Od 1 września 2014 roku uczęszczam do 1 klasy gimnazjum. Swoją przyszłość wiążę głównie z fryzjerstwem. 
Mam nadzieję, że moje posty będzie Wam się dobrze czytało.
Przejdźmy teraz do tematu posta.

Dzisiejszy post będzie początkiem nowej serii dotyczącej kosmetyków. 


1. Energetyzujący żel złuszczający do mycia ciała - ,,Swedish Spa".


Ja używam ten żel tylko i wyłącznie do mycia twarzy podczas kąpieli, bo uznałam że świetnie się nadaje do mojej skóry - super nawilża, skóra staje się niezwykle miękka, gładka, oraz łagodzi zaczerwienienia.
Osobiście mało nakładam tego żelu na twarz, ponieważ bardzo dobrze się pieni i na prawdę, wystarcza tylko jedna-dwie krople.


cena: 16,90 zł. 
pojemność: 200 ml 
zapach: 10/10
jakość: 9/10


2. Tusz do kresek - ,,Giordani Gold Calligraphy".


Ten tusz do kresek jest w pisaku, świetnie się go nakłada na powieki i oczywiście - powstaje piękna kreska. 


cena: 19,90 zł
pojemność: 0,8 ml
zapach: ---
jakość: 9/10

3. Korektor - ,,Giordani Gold Secret".


Ten korektor spełnił moje oczekiwania, długo zastanawiałam się czy aby na pewno go zakupić i czy faktycznie będzie mi ten kolor pasował do skóry.
Korektor świetnie zakrywa pewne niedoskonałości na twarzy, po nałożeniu na zaczerwienienie należy korektor rozprowadzić, by porządnie zakryć. 


cena: 24,90 zł
pojemność: 2g
zapach: ---
jakość: 10/10


4. Mleczko oczyszczające 2-w-1 z dziką różną - ,,Love Nature".


To mleczko jest takim tonikiem do twarzy oczyszczającym, dlatego korzystam z niego tylko i wyłącznie po umyciu twarzy, by ściągnęło jeszcze nieczystości.
Mleczko ma fajną konsystencję, wystarczą tylko trzy-cztery krople aby rozprowadzić je na całej twarzy - mi w pełni taka ilość wystarcza.


cena: 14,90 zł
pojemność: 150 ml
zapach: dzika róża 
jakość: 10/10

5. Krem pod oczy z ekstraktem z dzikiej róży - ,,Love Nature".


Ten krem jest bardzo dobry, osobiście nakładam jedną kroplę pod jedno oko, ponieważ bardzo dobrze się rozprowadza. Stosuję go przy tych "worach" delikatnie wmasowywując.


cena: 11,90 zł
pojemność: 15 ml
zapach: dzika róża
jakość: 10/10

6. Krem na dzień z ekstraktem z dzikiej róży - ,,Love Nature".


Ten krem używam również po umyciu twarzy, nakładam go dosyć sporo, bo czym więcej go nałożę tym bardziej będzie nawilżona moja skóra twarzy.
Świetny zapach, po nałożeniu warstwy kremu na skórę ta staje się nawilżona i gładka.


cena: 14,90 zł
pojemność: 50 ml
zapach: dzika róża
jakość: 10/10


Czy używaliście tych kosmetyków?
Macie swoich ulubieńców z firmy Oriflame?

Nicola.


23 komentarze:

  1. Świetne kosmetyki. Chyba sama skorzystam z niektórych które używasz, bo szukam jakiegoś fajnego tuszu. Życzę powodzenia w blogowaniu i sukcesów związanych z blogiem. Pozdrawiam- Hekena

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post! licze na więcej postów tego typu <3! jak i więcej recęzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki :*
    Uwielbiam czytać posty kosmetyczne <3
    Fajny blog ^_^
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ---> http://roksanablogg.blogspot.com/2015/03/nie-moge-sie-doczekac-kiedy-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam niektóre z tych rzeczy;)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie kojarzę tych kosmetyków ale zwrócę na nie uwagę w drogerii :D

    Zapraszam do siebie,
    to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki chyba sama rozważę nabycie co niektórych ;)
    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki, z racji z tego ze sie nie maluje, nie skorzystam z tego, ale moze moje kolezanki tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kosmetyki, pare rzeczy mnie zaciekawiło i chyba je kupie :)
    Obserwuję :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ok

    http://dominik-96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, zwrócę uwagę na te kosmetyki ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Oriflame, ale już wieki nic nie zamawiałam. z serii Swedish Spa miałam zel modelujący z alg morskich i bardzo go lubiłam :) świetny był w polaczeniu z ćwiczeniami.

    obserwacja? ja już ;)
    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że prowadzisz siostra z blogą. Żadko kiedy rodzeństwo się dogaduje, a wy prowadzicie razem bloga! Życzę powodzenia. Świetny post, dzięki któremu znamy recenzje kosmetyków i wiemy czy warto je zakupić.
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ten tusz do kresek wydaje się być super ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki! Może skuszę się na tusz do kresek, bo mój i tak się już kończy
    zapraszam do mnie w wolnej chwili
    http://matiaga.blogspot.com/2015/03/recenzja-rozowego-lakieru-od.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdzie ich nie widziałam, chyba korzystamy zupełnie z innych :) Ale dzika róża zawsze do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny przejrzysty post ;) ale popracuj trochę nad językiem, nie musisz ciągle pisać "ten", wiadomo o co chodzi ;)
    Ciekawy post, skorzystam z porad!

    http://emipodgorska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Nigdy ich nie miałam ale na pewno przetestuję
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przetestować :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam nigdy, jednakże tusz do kresek mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe propozycje,czas chyba obejrzeć nowy katalog oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam za kosmetykami, ale ten korektor wydaje się być dobry. Musze spróbować :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale bardzo mi się podoba opakowanie korektora :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kolekcja - ja żadnego z nich nie posiadam.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń