czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy początek.

Cześć!
Początek. To jest najtrudniejsza część tworzenia bloga. Muszę coś napisać, jakieś wprowadzenie. Jak w książkach. Może nie jest to najlepszy początek i być może nadal nie będziecie wiedzieli, co ja tutaj robię, ale... Najważniejsza jest treść. Prawda? Zacznę więc może od początku. 

Mam na imię Angelika. Jestem szesnastoletnią dziewczyną-artystką (jeśli tak można mnie nazwać), marzycielką, uczennicą pierwszej klasy technikum ekonomicznego. Uwielbiam rysować, oglądać filmy, snuć różne opowieści i czytać książki. 

Ten blog stworzyłam... chyba po to, aby po kilku latach wrócić na niego i przeczytać, jaka byłam kiedyś. Co będzie tematem tego bloga? Czasami będę tutaj pisać o swoim życiu, szkole, obejrzanych filmach i przeczytanych książkach, czasami pojawią się tutaj moje jakieś opowiadania, czasem przemyślenia... 

Mam nadzieję, że nie jest to najgorszy początek, a ten blog, będzie moim ostatnim, najdłużej prowadzonym blogiem. 

Do następnego wpisu
Angela



(żródło : weheartit.com)

11 komentarzy:

  1. Angelo, będę czytać :3
    /Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie hejt czy coś w tym stylu, ale w angielskiej wersji masz parę błędów. Pamiętaj o zachowaniu angielskiej składni a nie polskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram i pamiętaj: Nigdy nie używaj google tłumacza. NIGDY :) A na bloga od czasu do czasu będę zaglądać. Powodzenia w pisaniu!

      Usuń
  3. Bardzo miło jest mi Ciebie przywitać na Bloggerze! :)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, jak i wytrwałości - bo tego nigdy za wiele.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł by pisać w dwóch wersjach językowy, powodzenia w dalszym prowadzeniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wpis :) Obserwacja za Obserwację ? :) http://i-could-make-it-better.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Dużo sukcesów! :*
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobry pomysł , pisanie w 2 wersjach :)
    Pozdrawiam Paulina :)
    http://paulinaaleksandraosik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny początek, oby tak dalej;)
    Zapraszam
    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń